تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش
تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش
آگوست 12, 2021
نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در تهران
تعمیر کولر گازی بوش در تهران
آگوست 12, 2021
تعمیرات لوازم خانگی
تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش
اجاق گاز بوش یکی از اجزای اصلی آشپزخانه میباشد که برای پخت پز بکار میرود. اجاق گاز بوش نیز مانند هر وسیله دیگر برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر نیاز به سرویس دارد و گاها ممکن است اجاق گاز دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر اجاق گاز بوش داشته باشید.

به همین منظور بسیار از افراد دغدغه پیدا کردن افراد حرفه ای جهت عیب یابی و تعمیر اجاق گاز بوش هستند که مجموعه بوش سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز بوش برای همشهریان عزیز میباشد.

رایج ترین مشکلاتی که نشان میدهد زمان تعمیر اجاق گاز بوش فرا رسیده است

  • استشمام بوی گاز از اجاق گاز بوش: استشمام بوی گاز از اجاق گاز بسیار خطرناک است و بهتر است قبل از بروز هرگونه حادثه هرچه سریعتر اقدام به تعمیر اجاق گاز بوش نمایید. و بهتر است برای تعمیر اجاق گاز بوش از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.
  • سرو صدای غیر عادی از شعله گاز بوش: شعله اجاق گاز بوش اگر ایرادی نداشه باشد بی صدا میسوزد. ولی اگر هنگام روشن شدن با سر و صدا همراه باشد یعنی هوای زیادی وارد مشعل میشود که در حین تعمیر اجاق گاز بوش باید شاتر هوا به طور دقیق بررسی شود.
  • دود کردن شعله گاز بوش: اگر اجاق گاز شما تازه باشد دود کردن در روز های اول عادی میباشد ولی اگر این مشکل بعد ها پیش بیاید نشان دهنده بالا بودن نسبت گاز به هوا میباشد که در این صورت بهتر است مقدار گاز را کم کنید و یا اطراف شعله را تمیز کنید و اگر مشکل رفع نشد جهت تعمیر اجاق گاز بوش با مرکز بوش سرویس تماس بگیرید.
  • احساس برق گرفتگی هنگام لمس اجاق گاز بوش: احساس برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز بسیار خطرناک است و نباید نادیده گرفته شود لذا ممکن است سیم های داخلی دچار مشکل شده باشد در این صورت سریعا جریان برق را قطع کرده و جهت تعمیر اجاق گاز بوش با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید.
  • روشن نشدن فر اجاق گاز بوش: اگر فر اجاق گاز مشکل دارد و روشن نمیشود احتمالا مشکل از ترموکوبل میباشد و در این صورت تعمیر اجاق گاز بوش و رفع این مشکل، کار یک تعمیرکار حرفه ای میباشد.