تعمیر اسپرسو ساز بوش

تعمیر فر توکار بوش
تعمیر فر توکار بوش
آگوست 12, 2021
تعمیر جاروبرقی بوش
تعمیر جاروبرقی بوش
آگوست 12, 2021
تعمیرات لوازم خانگی
نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز بوش

نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز بوش

تعمیر اسپرسو ساز بوش

اگر علاقه زیادی به نوشیدن قهوه و اسپرسو دارید و بوی قهوه برای شما اهمیت دارد میتوانید از دستگاه اسپرسوساز بوش استفاده کنید. دستگاه اسپرسو ساز بوش مهارت زیادی در تولید قهوه دارد و ظاهری شیک و جذاب دارد. همچنین کیفیت بالا و طول عمر زیاد دستگاه اسپرسو ساز بوش از ویژگی های منحصر به فرد آن میباشد.

اسپرسوساز های جدید که توسط شرکت بوش تولید میشوند دارای جدیدترین تکنولوژی ها بوده و تماما بصورت اتوماتیک میباشد که اگر بخواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم می توانیم به آسیاب قهوه حرفه ای CeramDrive، تنظیم کنترل غلظت قهوه AromaDouble، آماده سازی هم‌ زمان 2 فنجان OneTouch DoubleCup، تنظیم جداگانه حجم قهوه هر فنجان IndividualCup Volume، سیستم حرارت دهی یکنواخت SensoFlow، تمیزکننده خودکار شیر دستگاه MilkClean، Calc’nClean تمیزکنندگی خودکار برای از بین بردن رسوبات و باقی مانده قهوه و آماده ساز ی آن با یک دکمه OneTouch Preparation اشاره کنیم که تنها چند مورد از ویژگی های دستگاه اسپرسوساز بوش میباشد.

اسپرسو ساز بوش علاوه بر استفاده در منازل، امروزه کاربرد گسترده ای در فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها دارد و اگر در هنگام استفاده از دستگاه اسپرسو ساز بوش تمامی نکات مربوط به نگهداری آن رعایت شود بدون نیاز به تعمیر اسپرسو ساز بوش میتواند چندین سال جوابگوی نیاز شما باشد. ولی گاهی ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت از آن نیاز به تعمیر اسپرسو ساز بوش پیدا کنید.

در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر میتوان فهمید که نیاز به تعمیر اسپرسوساز بوش دارید

  • خارج نشدن اسپرسو از دستگاه اسپرسوساز بوش: این مشکل زمانی رخ میدهد که یا آب کافی در مخزن وجود ندارد و یا مقداری اسپرسو در مخزن جمع شده است. لذا در این صورت ابتدا میزان آب دستگاه را چک کرده و جرم های رسوبی را تمیز کنید و اگر موفق به انجام این کار نشدید با تعمیر اسپرسو ساز بوش تماس بگیرید.
  • مشاهده تفاله در فنجان اسپرسو ساز بوش: در صورتی که فیلتر های اسپرسوساز خراب شود و مانعی برای جذب تفاله وجود نداشته باشد این تفاله ها در فنجان مشاهده میشوند لذا برای تعویض فیلتر اسپرسوساز با تعمیر اسپرسو ساز بوش تماس بگیرید و کار را به تکنیسن های حرفه ای در این زمینه بسپارید.
  • نشت آب از درون دستگاه اسپرسوساز بوش: نشت آب در دستگاه اسپرسوساز زمانی رخ میدهد که لوله های داخلی دستگاه خراب شده باشد لذا جهت تعویض لوله های خراب و یا ترک خورده با قطعات اورجینال بهتر است با تعمیر اسپرسو ساز بوش تماس بگیرید.

بوش سرویس تعمیر اسپرسو ساز بوش میباشد که میتوانید برای تعمیر دستگاه خود به این تعمیر اسپرسو ساز بوش مراجعه کنید و یا با تعمیر اسپرسو ساز بوش تماس بگیرید تا همکاران ما در اصرع وقت جهت رفع مشکل دستگاه شما در محل حاضر شوند.